16.1.2018

BÄÄ


Sain kustantajalta arvostelukappaleen Sanna Vatasen uutuuskirjasta BÄÄ. Olisin ollut kyllä ihan valmis kehumaan kirjaa jo ihan näkemättäkin, koska olen tykännyt tekijän aikaisemmista kirjoista niin paljon. Kirjaa selattuani olen aivan myyty tähän teokseen.


BÄÄ on ylistys suomalaisille lammasroduille ja suomalaiselle villalle. Kirjassa on kattavasti tietoa villan tuotannosta ja käsittelystä Suomessa sekä tietysti lukuisia ihania virkkaus- ja neule- ja huovutusohjeita, unohtamatta kauniita kuvia. Minä aloin jo keräämään erilaisia harmaita jämälankoja tuohon upeaan turkisliiviin ... Nämä kuvien värikkäät, kotimaiset Tukuwoolit tulevat villapaidaksi ...


'Lammas on hyvä eläin, ei pure eikä potki' (vanha suomalainen sanonta).
Voin lämpimästi suositella kirjaa kaikille, jotka rakastavat villan rouheutta, harmautta, tuoksua (ei välity kirjasta) ja arvostavat suomalaisuutta ja lähituotantoa.


2 kommenttia:

  1. Olen eri mieltä, miusta kirjasta välittyi just se villan rouheus ja tuoksu ;) Mainio teos tosiaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HiHii ... Minun kirja ei tuoksunut lampaalle vaikka kuinka yritin haistella ... Onneksi tuoksu on niin tuttu, että sen voi mainiosti kuvitella ... ;o)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...