8.9.2013

Rulla


Pikkuflunssa meinaa nujertaa, mutta olen kuitenkin koko viikonlopun joogakurssilla ... ihan vaan sillain rauhallisesti ... kuumetta kun ei ole ...


Uusi joogamattoni kulkee mukana uudessa pellavapussissaan.


Rullaa mattosi löyhästi ja mittaa rullan ympärysmitta ja korkeus (+10 cm) - minulla 40x70 cm. Leikkaa pohjaksi ympyränmuotoinen pala - minun mitoilla halkaisija 13 cm.
Lisäksi tarvitset kanto-/kiristysnauhaksi pari metriä puuvillanauhaa.
Ompele kankaan pitkä sivu kiinni ja taita yläreunaan nauhakuja. Pujota nauha paikoilleen. Ompele sitten pohja paikalleen oikeat puolet vastakkain, ompele nauhan päät samalla alasaumaan kiinni.


Jos haluat ommella pussiin koristeita - ompele ne ihan ekana ... Minä löysin varastosta näitä (ikivanhoja) vanhojen kirjankansien näköisiä kangasmerkkejä - joita olen käyttänyt aiemmissakin projekteissani:

 
 

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eiks vaan! Löysin näitä joskus Kauppatorilta, joltain käsityöläiseltä ... ;o)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...